السبت، ١٠ رمضان ١٤٢٨ هـ

يا دبلة الخطوبة



أنا هتكلم على أجمل يوم وأروع أحساس ممكن أي حد راجل أو امرأة يحس به
يوم الخطوبة .....
أنا بجد مش عرفة أبدا منين بس كل اللي اقدر إني أقوله إني بجد مفرحتش قبل كده زى ما أنا فرحت في هذا اليوم يا رب كل الناس تفرح فرحتي
بجد مش قدرة أوصف الإحساس اللي حسيته واللي بحس به
جميل أوي انك تلاقي إنسان يشركك كل حياتك
جميل انك تحس انك مش لوحدك انك من كتر فرحتك أنت مش مصدق
انك تلاقي في عيون الناس فرحة عمرك ماشفتها
انك تلاقي الكل من حولك بيعملوا كل حاجة علشان بس تكون مبسوط
انك تحس إن الناس بتشاركك فرحتك بجد
إحساس رائع وأي كلام مش هيوصف الإحساس دا
كل دا أنا شفته وحسيته ويوم خطبتي
أنا مكنتش قدرة استوعب وكنت حسة انه حلم بس طلع بجد وحقيقة
بجد كان يوم من ألف ليلة وليلة
كل الناس اللي بحبها موجودين ويشاركوني فرحتي
أنا في اليوم دا كنت طايرة في السما
مكنتش حاسة اني على الأرض بجد مش عارفة أوصف إحساسي
كل اللي اقدر أقوله إني
أخيرا لاقيت حبيبي
أنا عرفة أن كلامي ملغبط بس بجد مش عارفة أرتبه
ونفسي اشكر كل الناس اللي كانت معنا واللي عملوا كل حاجة حلوة لينا
مصعب – هواري – شيرين –مروة – منى – سلمى – رباب – عادل – احمد

وشكر خاص جدا جدا جدا لأجمل ناس(مصعب – هواري – شيرين-منى) بجد عملوا حاجات جميلة أوي أوي

وأولا وأخيرا بشكر ربنا على أجمل هدية ( أحمد رفعت )

اعذروني بجد أنا مش عرفة اكتب
يارب يفرح قلب الناس كلها زى ما أنا فرحت
وكل الناس تعيش وتحس اليوم دا
ادعولي أنا واحمد كتير كتير

هناك ١٤ تعليقًا:

truelove يقول...

دودو الجميلة حفظك الله ومتعك بنعمه الدائمة عليكي وحفظها ليكي بجد وصفتي شعور كنت حساه يوم خطوبتي حاجة كده مش عارفة اوصفها برضه كل الى فاكره اني كنت حاسة بفرحتي من عيون الي حواليا كلهم فعلا عاوزين يبسطوكي ويخلوكي في احسن حال ومش بدات افوق من الحلم الا لما الخطوبة خلصت مبروك ياقمر والف مبروك ومتعك انتي واحمد يارب بوافر الصحة والنعمة والرضى منه تعالي والدعاء ليكم والله دايما على البال انتوا ناس الواحد يعتز بصدقاتهم من هذا العالم الافتراضي سلالالامي يا جميل واسال الله ان يجمع شملكم بالخير وعلى الخير يارب

Salma Amer يقول...

اللهم بارك لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
يارب يسعدك أنت وأحمد يا داليا و يكرمكم و نفرح بيكم الفرحة الكبيرة بقى قريب
أنت كنت منورة يوم الخطوبة واليوم كان تحفة بجد

Omar يقول...

اول مره هحط فيها تعليقي على مدونتك ياداليا
لللللللللللللللللللللللللللللللليي الف مبروك يا أم داليا وألف مبروك يا أم أحمد
وعقبال عتدك ياأم شفيئه
ولو انكوا مرديتوش تأكلوني بس معلش انا الطويل
الف مبروك والتئيل خلوا بالكوا من بعض

فى القلب يقول...

ألف مبروك لأجمل عروووسه قرأت الخبر عند قلوب حائره جيت أهنى

ومره تانيه ألف مبروك و عقبال الليله الكبيره

Doba يقول...

ما شاء الله عليكى زى القمر
ربنا يحرسك ويسعدك يا بنت

والله يا واد وعرفت تنقى
خلو بالكم من بعض وربنا يحرصكم من العين - بخرى المدونة يا بنتى لتتنشو عين ولا حاجة

تحياتى يا دولى والف مبروك
هبة

شيرين يقول...

حبيبة قلبي.. شكرا ايه وشكر خاص ايه.. ده كان بجد كأنه فرحنا كلللللللنا.. بجد احنا اللي لازم نشكرك علشان فرحتينا كده.. ربنا يبارك لكم ويحفظكم ياااااااا رب

غير معرف يقول...

هاقولك زى ما قلت لاحمد

اول ماروحت من اليوم الجميل ده مش عرفت انان خالص وقلت ده الدنيا طلعت حلوةبجد

كان يوم ظى الطيف وخفيف، كل حاجة كانت حلوة

كنت رايحة عندك البيت ومكسوفة شوية بس اول ما شفتك ولقيت الفرحة الجميلة دى على وشك مش عارفة بس حاجة اتفتحت لك فى قلبى اوى

وحسيت انى عايزاكى تفضلى كده على طول

يارب يسعدكم ويرزقكم ويهيدكم ويفرح قلبكم دايما

وبالنسبة بقى للبرقرف مش هاتكلم عنه هنا

وبالنسبة لدور الاعلى باليخت مش هاتكلم عنه هنا بس فكرينى اقولك حاجة

عقبال الفرح .. سريعا

بحبكم اوى

بسمه عبدالباسط يقول...

مبرووووووووووووووك بجد مليون مبروك وربنا يسعدكم ويهنيكم يارب
تحياتى لكى

قضية عم أحمد Ahmed Case يقول...

الف مبروك على الخطوبة وعقبال ميت سنة :)))

shahy يقول...

الف مبروك يا دليا

انا اول مرة اجي عندك
وعرفت الخبر السعيد من عند قلوب حائرة

ربنا يسعدكم ويهنيكم ويتملكم بخير
ويجمعكم في طاعة الله

دوللي يقول...

احمد رفعت
مرسي يا احمد وعقبال ميت سنة وانت معايا وربنا يعيني بقه :)

اميرة هشام يقول...

الف مبروك ياداليا

ربنا يسعدكوا يارب

انا تهت شوية في السكة بس في الاخر عرفت اوصل لمدونتك ياجميلة

حبيت بس اقولك مبروك

دوللي يقول...

اميرة هشام
ميرسي يا فندم
وطبعا العزومة مضمونة

غير معرف يقول...

في البدايه أنا طبعا عارفه انى (مبروك) متأخرة جدا ،بس والله انا قريت البوست دا حالا ومحبتش اخرج منه من غير تعليق وانى أقولك (ألف مليوم مبروك ،ويارب يهنيكم ببعض ويتمم ليكم ع خير ان شاء الله)،....................شموسه