الثلاثاء، ١٩ جمادى الأولى ١٤٢٨ هـ

انا زهقان النهاردة


مش عارفة النهاردة زهقانة اوي من ايه مش عارفة يمكن عشان الايام كلها زي بعض ومفيش جديد هوا هوا ايللي بيحصل كل يوم الحاجة هيه الحاجة والناس هما الناس

والواضح ان الموضوع دا عند الناس كلها مش انا بس

بس انا معرفش حبيت اعبر عن ايللي جوايا قلت اكتب اني زهقانة ولو حد عنده اي اقتراح يقولوا ونبي عشان انا بجد زهقانه اوي

وبس كده

هناك ٥ تعليقات:

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

زهقان طهقان متضايق
!!

ربنا يفك همك

rana 3amra يقول...

ههههههههههههههههههههه
انا حاليا حاسة انى عايشة من غير هدف
بس مسيرها ازمة وتفك يعنى

سامح يقول...

والله العظيم انا مخنوق اوى ومش عارف اعمل اية ياريت حد يكلمنى ويقوللى او يكلمنى على الميل انا فى مشكلة كبييرة ت\0165189206
mohatop@yahoo.com

Unknown يقول...

انا مش هيرو بس يمكن يكون لكي هدف في حاجه بسيطه جدا تجعل ليكي هدف وتعلي من امالك وتجعل لكي حظ سعيد وتخرجك من الضيق
انك تقري وتسمعي قران. وتذكري وتسبحي الله كثيرا كثيرا وتصلي مره الظهر ويوم العصر
واحده واحده هتصلي ي م تلفروض كامله
وحالك يتغير انا مش شيخ ولا بصلي بس حد نصحني وانا مش عملت بي النصيحه. وللاسف بحاول علشان فعلا احسن شي ان الواحد يكون مع ربنا العبد لاينفع عبد

Unknown يقول...

مالك في ايه ممكن تتكلم معايا دا رقمي انا مش هاحل ليك مشاكل انتا اللي هتحل بنفسك ان شاء الله ربنا يفرج همك ويصلح حلنا وحالك وحال امه محمد لو حابب تعرض المشكله قول رقمي عند حضرتك ٠١١٢٠٠١٩٢٤٧