الثلاثاء، ٤ جمادى الآخرة ١٤٢٨ هـ

أنا آسفة



انا بجد خجلانة مني اوي عشان في الفترة الأخيرة ماكنتش مظبطة يعني على طول مضيقة وكمان كنت عصبية أوي ودا أكيد زعل ناس كتير مني بس والله أنا مش بقصد ازعل حد عشان أنا مش بحب أكون سبب في مضيقت حد و عشان أنا مقتنعة جدا إن اللي بيغلط لازم يعتذر فبجد أنا بعتذر إلى كل إنسان زعلته
إلى كل إنسان أتعصبت عليه
إلى كل إنسان تنشنت عليه
وبجد بجد بجد أنا أسفه إلى اقرب إنسان لي
ومني ليكم اكبر واحلي وردة لعلها تسمح أي حاجه وحشة حصلت مني

هناك ٤ تعليقات:

dead man يقول...

كل واحد بتعدي عليه الفترة دي .. بس قليل اللى بيعتذر علشان حس انه غلط ..

بس صدقيني بين الاصحاب الموضوع مش محتاج اعتذار.ز المهم انك تبقي كويسة

rana 3amra يقول...

رغم انى مش عارفاكى بس اتمنى يعنى
يا بخت اصحابك اللى انا مش منهم بيكى

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

وأنا قبلت الأسف!! :P

عيب عليكي يا سيستر
لو احنا مش كنا مع بعضينا في فترة زي كده
هنبقى مع بعض امتى؟

مش محتاجة تتأسفي
احنا بس عاوزينك ترجعي بالسلامة

شاب نفسة يحقق حلمة يقول...

احسن حاجه انك اعتذرتي لما حسيتي انك غلطانه
تحياتي وانتظر الزياره